Feil med innlogging
Jeg får ikke logget inn på Min side - hva gjør jeg?
Hvis du sliter med å logge inn kan det ofte lønne seg å nullstille passordet. Gå til innloggingen for Min side, trykk på "Glemt passord" så du blir tilsendt et nytt. Husk å sjekke søppelpost/spamfilter for å se om mailen havner der.
Jeg får beskjed om at e-postadressen finnes fra før - hva gjør jeg?
Du får trolig beskjeden hvis du forsøker å registrere deg på nytt i registreringsskjemaet når e-postadressen din allerede er registrert i våre systemer. Følg linken til Min side og logg inn der. Hvis du har glemt passordet trykker du "glemt passord" og får tilsendt nytt - husk å sjekke søppelpost/spamfilter.
Jeg får beskjed om at brukeren min ikke finnes - hva gjør jeg?
Som regel kommer dette av at du har registrert deg hos oss med en annen mailadresse enn du forsøker å logge inn med. Søk på "Glitra" i mailboksen din for å se hvilken hvilken mailadresse som ble brukt forrige gang du var kunde hos oss.
Har du ikke funnet svaret på ditt spørsmål?
Ta kontakt med oss så svarer vi så fort vi kan!
Vi ekspanderer og er på utkikk etter nye lokasjoner
Har du en eiendom som kunne passet til vårt konsept, ikke nøl med å ta kontakt!
Vi kan også bygge om eksisterende bygg/verksted/lagerhaller, og tar gjerne en uforpliktende samtale rundt mulighetene og hva som ligger i det for deg som grunneier.