Dobbelbetaling
Jeg har betalt dobbelt. Hva skal jeg gjøre?
Det hender at det av en eller annen grunn gjennomføres den samme betalingen to ganger. Det er imidlertid lett å rette opp i. Avhengig av hvordan det har skjedd og hva du har betalt dobbelt for løses vi alltids problemet.
Jeg har betalt to ganger for enkeltvask. Hva gjør jeg?
Dersom du har endt opp med å betale to ganger, men kun gjennomføre én vask skal du selvsagt bli kompensert. Kontakt oss og legg ved følgende informasjon:
- Dato og tidspunkt
- Hvilken vaskehall det skjedde ved
- Bilde av kvittering eller skjermbilde fra nettbanken/Vipps som viser begge betalingene
- Reg.nr. på bilen
Jeg har blitt trukket to ganger for mitt abonnement. Hva gjør jeg?
Hvis du har opplevd en dobbel belastning for abonnementet ditt kan du ta kontakt med oss å inkludere informasjon under, så skal vi få ordnet opp i saken din:
- Epostadresse som abonnementet er registrert på
- Navn og telefonnummer
- Reg.nr. på bilen
- Dato for betalinger
- Bilde av kvittering eller skjermbilde fra nettbanken/Vipps som viser begge betalingene
Har du ikke funnet svaret på ditt spørsmål?
Ta kontakt med oss så svarer vi så fort vi kan!
Vi ekspanderer og er på utkikk etter nye lokasjoner
Har du en eiendom som kunne passet til vårt konsept, ikke nøl med å ta kontakt!
Vi kan også bygge om eksisterende bygg/verksted/lagerhaller, og tar gjerne en uforpliktende samtale rundt mulighetene og hva som ligger i det for deg som grunneier.