Feilet månedsbetaling
Min faste, månedlige betaling for abonnement gikk ikke gjennom. Hva skal jeg gjøre?
Noen ganger feiler det når vi forsøker å belaste ditt betalingsmiddel for den månedlige betalingen. Dette kan enten skje pga. tekniske problemer, manglende dekning på konto, sperret kort, o.l. Når dette skjer vil vi forsøke å belaste kortet ditt igjen en av de kommende dagene, så hvis det er penger på konto og kortet er aktivt vil dette løse seg selv.
Hvis du har behov for å endre kort kan du se hvordan du gjøre dette her.
Har du ikke funnet svaret på ditt spørsmål?
Ta kontakt med oss så svarer vi så fort vi kan!
Vi ekspanderer og er på utkikk etter nye lokasjoner
Har du en eiendom som kunne passet til vårt konsept, ikke nøl med å ta kontakt!
Vi kan også bygge om eksisterende bygg/verksted/lagerhaller, og tar gjerne en uforpliktende samtale rundt mulighetene og hva som ligger i det for deg som grunneier.