Avtalevarighet og oppsigelse
Hvordan sier jeg opp mitt abonnement?
For å si opp må du logge inn på Min side på glitra.no. Hvis du har glemt passordet trykker du "glemt passord" og får tilsendt nytt - husk å sjekke søppelpost/spamfilter.
- Finn den aktuelle avtalen under "Kjøretøy & abonnement"
- Trykk på avtalen og trykk "Avslutt avtale"
- Fullfør alle stegene
Hvor lang oppsigelsestid er det på mitt abonnement?
Hos Glitra er det ingen bindings- eller oppsigelsestid. Det betyr at du kan si opp når du ønsker og ha vasketilgang for perioden du har betalt for. Når oppsigelsen er registrert på Min side gjennom å følge stegene over vil du ikke motta nye betalingsforespørsler fra oss.
Kan jeg angre kjøp av abonnement hos Glitra?
Etter angreloven § 20 har du 14 dagers angrerett. Dersom du ikke har benyttet deg av tjenesten, refunderer vi hele beløpet hvis du angrer innen fristen. Har du derimot benyttet deg av tjenesten i tidsrommet, bortfaller angreretten etter § 22. Fristen for angreretten løper fra avtaleinngåelse, altså fra du tegner abonnementet første gang.
Hvordan fryser jeg abonnementet mitt?
Hvis du skal reise bort eller ikke trenger å vaske bilen er periode kan du fryse abonnementet ditt. Du kan velge å fryse i 1, 2 eller 3 måneder av gangen, men maksimalt 3 måneder ila. et år. For å fryse abonnementet ditt følger du følgende steg:
- Logg inn på Min side på glitra.no
- Finn den aktuelle avtalen under "Kjøretøy & abonnement"
- Trykk på avtalen og trykk scroll nedover på siden til du finner seksjonen for frys
- Velg hvor lenge du vil fryse og fullfør stegene
Merk: Det er ikke mulig å fryse abonnementet dersom det er fem dager eller mindre til din forfallsdato.
Frys av abonnement er kun tilgjengelig for privatkunder.
Vi ekspanderer og er på utkikk etter nye lokasjoner
Har du en eiendom som kunne passet til vårt konsept, ikke nøl med å ta kontakt!
Vi kan også bygge om eksisterende bygg/verksted/lagerhaller, og tar gjerne en uforpliktende samtale rundt mulighetene og hva som ligger i det for deg som grunneier.