Har du spørsmål om Min side og brukeren din?
Nedenfor finner du de oftest stilte spørsmålene.
Jeg får ikke logget inn på Min side - hva gjør jeg?
Hvis du sliter med å logge inn kan det ofte lønne seg å nullstille passordet. Gå til innloggingen for Min side, trykk på "Glemt passord" så du blir tilsendt et nytt. Husk å sjekke søppelpost/spamfilter for å se om mailen havner der. Har du fortsatt problemer kan du kontakte oss gjennom skjermaet nederst på siden.
Jeg får beskjed om at e-postadressen ikke eksisterer - hvorfor det?
Årsaken er trolig en skrivefeil i e-postadressen din, enten på den som er registrert i våre systemer fra registreringen din, eller på den du skriver inn når du forsøker å logge inn eller bli tilsendt nytt passord. Dobbeltsjekk derfor at du har skrevet den riktig når du ber om nytt passord. Dersom du fortsatt opplever feil kan du kontakte oss gjennom skjemaet nederst på siden.
Hvordan endrer jeg e-postadresse eller telefonnummer?
Hvis du vil endre e-postadressen din eller telefonnummeret ditt gjør du det ved få tastetrykk inn på Min side. Følg stegene under:
- Logg inn på Min side
- Scroll deg ned til seksjonen "Brukerinformasjon"
- Endre e-post og/eller telefonnummer til det du ønsker
- Trykk "Lagre endringer"
Jeg har glemt passordet til brukeren min - hva gjør jeg?
Hvis du har glemt passordet ditt kan du få tilsendt et nytt for å logge deg inn på Min side. Trykk på "Glemt passord" så du blir tilsendt et nytt. Husk å sjekke søppelpost/spamfilter for å se om mailen havner der. Har du fortsatt problemer kan du kontakte oss gjennom skjermaet nederst på siden.
Har du ikke funnet svaret på ditt spørsmål?
Ta kontakt med oss så svarer vi så fort vi kan!
Vi ekspanderer og er på utkikk etter nye lokasjoner
Har du en eiendom som kunne passet til vårt konsept, ikke nøl med å ta kontakt!
Vi kan også bygge om eksisterende bygg/verksted/lagerhaller, og tar gjerne en uforpliktende samtale rundt mulighetene og hva som ligger i det for deg som grunneier.