Har du spørsmål om Vipps og betaling?
Nedenfor finner du de oftest stilte spørsmålene.
Jeg har fått nytt bankkort, hvordan endrer jeg bankkort for betaling?
Endring av betalingskort må gjøres direkte inne i Vipps. Følg oppskriften under:
- Åpne Vipps
- Trykk på "Meg" nederst til høyre
- Trykk på "Kort og kontoer"
- Fjern ditt gamle kort og legg inn ditt nye
- På menyen helt nederst, trykk på "Aktiviteter" - nr. to fra venstre
- Trykk på "Faste betalinger"
- Finn Glitra Drift AS og åpne denne
- Endre kort til det nye du har lagt inn
Jeg har betalt dobbelt, hvordan kan jeg få igjen pengene mine?
Hvis du har opplevd en dobbeltbetaling kan vi refundere den ene betalingen din. Bruk kontaktskjemaet i bunnen av siden for å kontakte oss og inkluder følgende informasjon:
- Fullt navn og telefonnummer
- Skjermbilde fra begge betalingene i Vipps. Disse finner du ved å gå inn i Vipps-appen, trykke åp "Aktiviteter" og finne de aktuelle betalingene. Det er viktig at du inkluderer Order ID nederst så vi kan søke opp transaksjonen i Vipps
Min månedlige abonnementsbetaling gikk ikke gjennom, hva skal jeg gjøre?
Noen ganger feiler Vipps-betalingen, enten pga. tekniske problemer, manglende dekning på konto, o.l. I slik tilfeller vil Vipps prøve igjen et par dager senere, så sørg for at det er nok penger på kontoen så skal ting gå av seg selv.
Har du ikke funnet svaret på ditt spørsmål?
Ta kontakt med oss så svarer vi så fort vi kan!
Vi ekspanderer og er på utkikk etter nye lokasjoner
Har du en eiendom som kunne passet til vårt konsept, ikke nøl med å ta kontakt!
Vi kan også bygge om eksisterende bygg/verksted/lagerhaller, og tar gjerne en uforpliktende samtale rundt mulighetene og hva som ligger i det for deg som grunneier.